Thailand2018.reismee.nl

Heerlijk we gaan......

Vandaag is het dan zover, de reis gaat beginnen. Gisteravond heb ik Frank, Appie en de kids naar Schiphol gebracht. Voor hen is de reis begonnen, wij moeten nog een nachtje wachten. Nog even ingechecked en de tickets uitgeprint, hierna kijk ik nog even lekker een Netflix serie en ga dan naar bed. De koffers zijn klaar en kunnen dicht. Hebben we alles wel ??

Woensdag 11 juli: Onze nieuwe koffers zijn niet zo heel groot, maar genoeg voor al onze spullen. Ieder een eigen rugzak gevuld met de papieren en genoeg food (nee, nog geen Thaifood) stappen we om precies 7 uur in de auto. Rob en Marlies brengen ons naar Schiphol, de file valt vandaag mee. Kwart voor acht staan we in de rij om de bagage in te leveren en rond acht uur gaan we door de douane. Anita wordt nog even goed doorzocht, zal wel door haar boeventronie komen? Er wordt niets bij haar gevonden en we mogen door. We zijn natuurlijk weer veel te vroeg, maar dan ben je er maar.

We vliegen eerst met Lufthansa naar München en hebben daar een wachttijd van 2 uur. Dan een rechtstreekse vlucht naar Bangkok, zo’n 12 uur zitten???? Dat wordt weer even een beproeving, maar donderdagochtend 6 uur lokale tijd zijn we dan in Bangkok. Frank en Appie komen dan naar het vliegveld om ons en de auto op te halen. Wat een service, goed geregeld, Frank??